♥♥♥ လမင္းရ့ဲဘေလာ့ဂ္ကိုလာလည္ႀကတ့ဲသူငယ္ခ်င္းအားလံုးကိုေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆိုပါတယ္♥♥♥


Thursday 8 December 2011

အခ်စ္ကံေခတဲ့ ကၽြန္မ♥♥♥♥♥♥

ဒီေန့လည္း စိတ္ထဲစာေရးခ်င္စိတ္ေလးၿဖစ္တာနဲ ့ဘာေရးရမလဲစဥ္းစားေနၿပန္ေရာ
ေရးစရာမရွိေတာ့လဲ ကုိယ့္ အေၾကာင္းေလးေတြးၿပီေရးမိပါတယ္
စိတ္ဆိုတာလဲခက္သားလား ေတြးခ်င္ရာေတြး ထင္ခ်င္ရာထင္ေနတတ္တာေလဘာရယ္မဟု
တ္
မသိခဲ့တဲ့ အတိတ္အေၾကာင္း ကုန္လြန္ခဲ့တဲ့အတိတ္အေၾကာင္းေတြ
ေခါင္းထဲကုိ တသီတတန္းၾကီး၀င္လာပါေတာ့တယ္
အခုတေလာစိတ္ထဲသိပ္မေကာင္းတာနဲ ့လက္ရွိၿဖစ္ေနတာေလးကုိပဲအေၾကာင္
းၿပဳၿပီေတြးမိေတာ့
ဘာရယ္မဟုတ္ လူတိုင္းေတြ ့ၾကဳံဖူးတဲ့ အခ်စ္အေၾကာင္းေခါင္းထဲေရာက္လာတာ
ေပါ့
အခ်စ္အေၾကာင္းဘယ္ေလာက္သိလို ့ေၿပာရတာလဲဆိုေတာ့ မသိပါဘူး လုံး၀ကုိ မသိခ်င္ခဲ့တဲ့အရာက အခ်စ္ဆိုတာပဲ
ကၽြန္မအတြက္ ပုိမွန္ေနပါလိမ့္မယ္ မသိေပမဲ့ အခ်စ္ဆိုတာကုိၾကားမိတာနဲ ့အလိုလိုေၾကာက္ေနတတ္တာေလ
အခ်စ္ဆိုတာ ေၾကာက္စရာမဟုတ္ဘူးလို ့ေၿပာၾကပါတယ္ ။
ဟုတ္ခ်င္လဲဟုတ္နိုင္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ကၽြန္မအခ်စ္ဆိုတာကုိ ေၾကာက္ေနမိတယ္ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကုိေၾကာက္တယ္ဆိ
ုတာ
ေၾကာက္စရာၾကဳံဖူးလို့ေၾကာက္တာပါ
၊ အေၾကာင္းမဲ့ ေတာ့ဘယ္အရာမွာမေၾကာက္ၾကပါဘူး  ၾကည္ႏူးစရာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြနဲ ့ၾကဳံဖူးတဲ့သူေတြကေတာ့ အဲ့အရာကုိ ဘယ္ေၾကာက္ၾကမလဲ ကၽြန္မၾကဳံဖူးတဲ့
အခ်စ္ကေတာ့ ၀မ္းနည္းၿခင္း ပူေလာင္ၿခင္း ခြဲခြာၿခင္း အမ်ဳိးအစားထဲကမထြက္ခဲ့ပါဘူး။
ဒါကလဲ အခ်စ္ကုိ အၿပစ္ေၿပာလို ့မရပါဘူး ကၽြန္မရဲ ့အတိတ္ကံအက်ဳိးေပးထင္ပါတယ္ ။
ဘယ္ဘ၀က ဘယ္သူေတြကုိ ဘာလုပ္ခဲ့လဲ သူတစ္ပါးခ်စ္ေရးအိမ္ေထာင္ေရးေတြ
ကုိ ေစာ္ကားခဲ့သလဲ ဘယ္သူေတြရဲ ့ခ်စ္ၿခင္းကုိ
ခြဲခဲ့လဲဆိုတဲ့အေတြးစေတြေခါင္း
ထဲ၀င္လာၿမဲပါ ။
ဆရာေတာ္ေတြရဲ  ့ဆုံးမစကားေတြထဲမွာလဲမၾကာခဏဆို
သလို ၾကားရတတ္ပါေသးတယ္
ယခုဘ၀အခ်စ္ကံမေကာင္းၾကတဲ့သူေတြ
ဟာ အတိတ္ကၿပဳလုပ္ခဲ့ဖူးတဲ့ မေကာင္းကံေတြ သူတစ္ပါးရဲ ့ခ်စ္ၿခင္းကုိ
ခြဲခဲ့တဲ့သူ သူတစ္ပါးအိမ္ေထာင္ကုိၿပိဳကြဲေ
စခဲ့တဲ့သူဟာအခ်စ္ေရး ၊ အိမ္ေထာင္ေရးမွာဘယ္လိုနည္းနဲ့မွအက်ဳိးေပးမေကာင္းနိုင္ပါဘူးေပါ့
ကုိယ့္မသိနိုင္ေတာ့တဲ့ အတိတ္ကံကုိပဲ အၿပစ္ပုံခ်ရေတာ့မလား ကၽြန္မ  မသိေတာ့ပါဘူး ။ အခ်စ္ကံေခတယ္လို ့ပဲေၿပာရမလား ဒါမွမဟုတ္ အပ်ဳိၾကီးဇာတာမ်ားပါေလသလား :)
ကုိယ္ၿပဳသည့္ကံကုိယ္ထံၿပန္လို ့ေၿပာရမလား ၊ဘယ္သူမၿပဳမိမိမႈလို ့ပဲသတ္မွတ္ရမလား။
ကၽြန္မႏွလုံးသားကၽြန္းခံေနတယ္လိ
ု ့ပဲေအာ္ဟစ္ေနရမလား ၊ အခ်စ္ဟာမီးလားလို ့ ကေလးတစ္ေယာက္လို ့ေအာ္ေနလို ့ရရင္လဲေကာင္းသား
အခုေတာ့ အေကာင္းၾကီးကေနထေဖာက္ေနတယ္ဆိုၿ
ပီ အထင္ခံရမွာေတာ့ေသခ်ာေနၿပီ
ကၽြန္မဘာလုပ္သင့္လဲ စိတ္ေတြပူေလာင္လိုက္တာ ဆရာေတာ္ေတြေဟာေၿပာေနသလိုပဲ အႏွုိင္းမဲ့မီးပါလာေနာ္
တဏွာ ၊ရာဂ၊ အတၱေတြ မကုန္သ၍ေတာ့ ပူေလာင္အုံးေပါ့ ပုထုဇဥ္ပီပီေလာင္ၿမဳိက္၀ါးမ်ဳိ
ခံရအုံးမယ္ေပါ့
လြတ္ေအာင္မရုန္းနိုင္ေသးဘူေလး ပုိးဖလံမ်ဳိးမို ့မီးပုံတိုးေနတာပါလို ့ပဲဆင္ေၿခေပးေနရအုံးမွာေပါ့ရွ
င္
တစ္ခုေတာ့ ရွိတာေပါ့ အဆိုးထဲက အေကာင္းကုိေရြးမိတာက ကၽြန္မတရားေတြပုိနာၿဖစ္တယ္ ပုတီးစိပ္ၿဖစ္တယ္
အခ်ိန္ရသေလာက္ တရားထိုင္ၿဖစ္တယ္ ဒါေတြကကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ အဆိုးထဲကအေကာင္းလို ့ပဲေၿပာရေတာ့မယ္
ဟုတ္တယ္ ကၽြန္မ အေကာင္းဆုံးလမ္းကုိေတြ ့ထားတာေတာင္ ဘာလို ့စိတ္ညစ္စရာေတြကုိ ၾကံဖန္စဥ္းစားေနရတာလဲ
ကၽြန္မလမ္းမွန္ကုိ ေလွ်ာက္ခြင့္ရေနတာေလ ဘာအတြက္ေၾကာင့္ ေတြးေ၀ေနရတာလဲ ေၾသာ္ ပုထုဇဥ္ကုိေနာ္ :)
အေၿဖတစ္ခုေတာ့ရလိုက္ပါတယ္ ကၽြန္မအခ်စ္ကံမေကာင္းခဲ့တာမဟုတ္
ပါ မေကာင္းကံလုပ္ခဲ့မိလို့ပါ
အေၾကာင္းအရာတိုင္းမွာအေၿဖရွိၿပီ
းသားေလ ကၽြန္မ ကံကုိၿပဳၿပင္ရေတာ့မယ္ မသိေတာ့တဲ့အတိတ္ကံကုိ အၿပစ္ဖြဲ ့ေနမဲ့အစား လက္ရွိကၽြန္မလုပ္နိုင္တဲ့ကံကုိ အေကာင္းဆုံးလုပ္လိုက္တာက ကၽြန္မအတြက္အေကာင္းဆုံးၿဖစ္မွာပါ
ေတြးမိေတြးရာေတြးလိုက္ေတာ့လဲ စာေလးတစ္ပုဒ္ၿဖစ္ပါတယ္ :)  ကၽြန္မလိုပဲ အခ်စ္ကံေခသူမ်ား အခ်စ္ေရး
ကံမေကာင္းၾကသူမ်ား စိတ္ညစ္ေနမဲ့အစား ကုိယ့္ရဲ ့လက္ရွိ အခ်ိန္ေလးကုိ အက်ဳိးရွိစြာအသုံးခ်တတ္ပါေစဆို
တဲ့ အေတြးကလဲ ၀င္လာပါေလေရာရွင္ ေတာ္ပါၿပီေလ  အခ်စ္ကံေခသူကေန အခ်စ္ဆရာမၾကီးၿဖစ္ေနအုံးမယ္ :P