♥♥♥ လမင္းရ့ဲဘေလာ့ဂ္ကိုလာလည္ႀကတ့ဲသူငယ္ခ်င္းအားလံုးကိုေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆိုပါတယ္♥♥♥


Monday 24 October 2011

(ေလာ့ခ္) က်ေနတဲ ့ႏွလုံးသား )

ကၽြန္မရဲ ့ေအးစက္စက္ၿဖစ္ေနတဲ ့ ဘ၀ထဲကုိ မလာခ်င္းပါနဲ ့ပူေလာင္မႈေတြလည္းထပ္မေပးပါနဲ ့ေတာ့
ကၽြန္မ ဘယ္သူကုိမွ ယုံၾကည္မႈမရွိေတာ့သလို အခ်စ္ဆိုတဲ ့ပူၿပင္းမႈေတြကုိလည္း ကၽြန္မထပ္မလိုခ်င္ေတာ့ဘူး။
အခ်စ္ဆိုတဲ ့အရာကုိ လြယ္လြယ္ယုံခဲ့မိလို ့ကၽြန္မနွလုံးသားရစရာမရွိေလာ
က္ေအာင္ ဒဏ္ရာေတြနဲ့ပါ။


ကၽြန္မေၾကာက္ေနတဲ့ အခ်စ္ဆိုတာကုိ ရင္နီးေအာင္ မလုပ္ခ်င္ပါနဲ့ေတာ့ ကၽြန္မ (...) မခ်စ္နိုင္တာကလြဲလို ့ခင္မင္တဲ့ စိတ္
တစ္ခုေတာ့ ထားနုိင္ပါတယ္။
  ကၽြန္မကုိ တြန္းအားမေပးပါနဲ ့လူဆိုတာ ခံနိုင္ရည္ထက္ေက်ာ္ၿပီးခံနိုင္
ရည္စြမ္းအားမရွိၾကဘူး ကၽြန္မကုိ နားလည္ေပးပါ
ဆိုတဲ့ စကားကလြဲလို ေၿပာစရာ စကားလုံးမရွိေတာ့လို ့ပါ။

အရာရာကုိ  အနိုင္ယူတတ္တဲ့ ကၽြန္မကုိ သီးခံနိုင္ေပးနိုင္ခဲ့တယ္  အေၾကာင္းမရွိ အေၾကာင္းရွာေကာက္တတ္တဲ ့ကၽြန္မကုိ နားလည္ေပးနိုင္(...) ရဲ ့စိတ္ဓာတ္ကုိလည္း ကၽြန္မ အသိအမွတ္ၿပဳေပးနိုင္ေပမဲ ့ခ်စ္နိုင္ဖို့ေတာ့ဘယ္လိုမွမ ၿဖစ္နိုင္လို့ပါ။
  လူတစ္ေယာက္ရဲ ့အခ်စ္ကုိယုံစားမိလို ့ကုိယ့္နွလုံးသားကုိဒဏ္ခတ္တဲ့ အေနနဲ ့ ကၽြန္မနွလုံးသားကုိေသာ့ခတ္လိုက္
ၿပီ။
အဲ ့ေသာ့ကုိလည္းကၽြန္မေမ့လိုက္ၿပီး လုံး၀မရွာေတာ့ဘူး ။
  ေနာက္ထပ္ေသာ့တူတစ္ေခ်ာင္နဲ ့လည္းထက္ဖြင့္ဖို ့မၾကိဳးစားခ်င္းပါနဲ ့ေတာ့ ေလာ့က်ေနၿပီၿဖစ္တဲ့ ကၽြန္မနွလုံးသားကုိ
(....) မၾကိဳးစားခ်င္းပါနဲ ့ ကၽြန္မကုိလည္း ဖိအားေတြ တြန္းအားေတြ မေပးပါနဲ ့အခ်စ္(ဆိုတာကုိ စိတ္ပ်က္ေနတဲ ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မကုိ စိတ္ကုန္သြားေလာက္ေအာင္ထပ္မလုပ္
ပါနဲ ့ ေရွ့ဆက္ တိုးေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့
ကၽြန္မ (......)တို ့နဲ ့ေ၀းရာကုိထြက္သြားတာကုိ ၿမင္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေပါ့။
  ဘာၿဖစ္လို ့(....) ကုိပဲ သနားၾကၿပီး ကၽြန္မကုိေတာ့ နားလည္မေပးနုိင္ၾကရတာလဲ ဒဏ္ရာရေနတဲ ့ကၽြန္မ ေနာက္ထက္
ဒဏ္ရာကုိေၾကာက္ေနတာ ကၽြန္မမွားေနလို ့လား။
 
  ကၽြန္မစိတ္ေတြအရမ္းရွုပ္ေထြးေ
နလုိ ့ပါ ေသခ်ာတာတစ္ခုေတာ့ ကၽြန္မေၿပာနိုင္ပါတယ္ ဘယ္သူအခ်စ္ကုိမွ ယုံၾကည္မႈမရွိေတာ့သလို ပူေလာင္မႈေတြကုိလည္းထက္မခံစားခ်င္ေတာ့လို့ပါ။

  သက္ေရာက္မႈတိုင္းမွာ တန္ၿပန္သက္ေရာက္နိုင္တယ္ဆိုေပမဲ ့ သက္ေရာက္လာတဲ ့တန္ၿပန္မႈကလည္း အရိုးသားဆုံးနဲ ့
အၿဖဴစင္ဆုံးခင္မင္မႈ တစ္ခု သာၿဖစ္နိုင္မွာပါ ။
ေလာ့က်ေနၿပီ ၿဖစ္တဲ ့ကၽြန္မနွလုံးသားကုိ ၿပန္လည္းအသတ္မသြင္းၿခင္းပါနဲ ့ေတာ့ ဒီတိုင္းေလပဲ ထားေပးပါ။
ကၽြန္မကုိ နားလည္ေပးၾကပါ ။
 ဒီစာေလးက ကၽြန္မရင္ထဲက စစ္မွန္မႈေတြကုိေဖာ္ၿပထားတာပါ (......) နားလည္ေပးပါလို ့ပဲေတာင္းဆိုပါရေစ
ကၽြန္မကုိ ေမွ်ာ္လင့္မေနပါနဲ ့ အခ်ိန္ေတြကုိ မၿဖဳန္းပါနဲ ့ ကၽြန္မတို ့ေတြ အရုိးသားဆုံးခင္မင္သြားပါရေစလို ့
ေတာင္းဆိုခ်င္းပါတယ္.။ ဒီစာကုိ ဖတ္ၿပီ(.....) အသိ တစ္ခုရပါေစလို ့ဆုေတာင္းရင္းးးးး


 ၂၄ ၁၀ ၂၀၁၁