♥♥♥ လမင္းရ့ဲဘေလာ့ဂ္ကိုလာလည္ႀကတ့ဲသူငယ္ခ်င္းအားလံုးကိုေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆိုပါတယ္♥♥♥


Monday 9 January 2012

ကၽြန္မ ၿမန္မာၿပည္ကုိ ခ်စ္ပါတယ္ သို ့ေသာ္ ♥♥♥♥♥♥





ၿမန္မာၿပည္ကသူငယ္ခ်င္းေတြစကားေၿပာလိုက္တာနဲ့ေၿပာၾကပါၿပီ
ဘယ္ေတာ့ၿပန္မလာမလဲ နင္လဲေနနိုင္တယ္ေနာ္ ေပ်ာ္ေနတယ္ေပါ့
ကုိယ့္နိုင္ငံေတာင္သတိမရေတာ့ဘူးေပါ့ငါတို့ကုိေရာ နင့္စိတ္ထဲရွိေသးလား
အဲမွာပဲအရုိးထုပ္ေတာ့မလို့လား ဟူးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ၿမန္မာၿပည္နဲ ့စကားေၿပာတိုင္းၾကားေနၾကေမးခြန္းမ်ားစြာ  ကၽြန္မ ဘယ္လိုၿပန္ေၿပာရမလဲ
ငါ့ရင္ထဲ၀င္ၾကည့္ၾကပါလားလို ့ေအာ္ေၿပာလိုက္ခ်င္ပါတယ္
ကၽြန္မဒီကုိထြက္လာတာ ကုိယ့္နိုင္ငံကုိ မခ်စ္လို ့မဟုတ္သလို သူမ်ားနိုင္ငံအထင္ၾကီးလို ့လဲ
မဟုတ္ရပါ ေပ်ာ္ရာမွာ မေနရ အဆင္ေၿပရာသြားရတာပါ သူငယ္ခ်င္းေတြအေနနဲ့ေတာ့
အေၾကာင္းၿပခ်က္ေတြရွိၾကတာေပါ့ ကၽြန္မမွာလဲ အေၾကာင္းၿပခ်က္ဆိုတာ ရွိေနတာပါပဲေလ
အေၾကာင္းၿပခ်က္တိုင္းဟာ အေၾကာင္းရင္မဟုတ္ေတာ့ ကၽြန္မ မေၿပာေတာ့ပါ
ေသခ်ာတာက ကၽြန္မဟာ မိသားစုအေပၚနဲ ့တိုင္းၿပည္ လူမ်ဳိးအေပၚသံေယာဇဥ္ အရမ္းၾကီးတဲ့သူတစ္ေယာက္ပါ
ဘယ္သူမွ အခုလို တိုင္းတစ္ပါးကုိ သြားလိမ့္မယ္လို ့မထင္ထားၾကသလို ေတြးဖူးမယ္ေတာင္မထင္ပါ ကၽြန္မကုိယ္
တိုင္းလဲ တခါမွမေတြးခဲ့ဖူးပါ ၿမန္မာၿပည္ေတာင္ ရန္ကုန္လိုၿမိဳ့ၿပေတြထက္ ေတာၿမို ု့လို ့နယ္ေလးေတြမွာပဲ
ေပ်ာ္တတ္တဲ့ ကၽြန္မပါ အဲလို လူတစ္ေယာက္ကနုိင္ငံၾကီးလိုေနရာမ်ဳိးမွာဘယ္လို ေပ်ာ္နိုင္မွာလဲ
မိသားစုေၾကာင့္ အေၾကာင္းေၾကာင္းေတြေၾကာင့္သာ ကၽြန္မ ဒီလမ္းေရြးခဲ့တာပါ  ေပ်ာ္လားဆို ရင္အမွန္ေၿပာတာပါလုံး၀မေပ်ာ္ပါ အဆင္ေၿပလာဆိုရင္ေတာ့ အရမ္းကုိ အဆင္ေၿပပါတယ္
မိသားစုေတြ ေဆြမ်ဳိးေတြ သူငယ္ခ်င္းတို ့နဲ ့ေ၀းေနရတာဘယ္ေပ်ာ္ပါမလဲ ဒါေပမဲ့ စိတ္ခ်မ္းသာရပါတယ္
နွိုင္းယွဥ္တာေတာ့မဟုတ္ပါ ကြာၿခားခ်က္ေလးကုိေၿပာၿပခ်င္တာပါ
ၿမန္မာၿပည္မွာ အလုပ္ရွာရတာခက္သလို ရတဲ့လစာကလဲ မိသားစု တစ္စု မေၿပာပါနဲ ့ကိုယ့္အသုံးစရိတ္ေတာင္
ေလာက္ငေအာင္ မသုံးနိုင္ပါ ေခၽြးတာသုံးတတ္မွာ လကုန္ရင္ အဆင္ေၿပတာပါ
အစစ အရာရာ ကြာၿခားေနတဲ့ ကၽြန္မတို ့နိုင္ငံမွာ ကၽြန္မမိသားစု အတြက္ ဘာအလုပ္လုပ္ရပါ့မလဲေနာ္
အခြင့္အေရးေလး ကုိယ့္လက္ထဲေရာက္လာတာကုိ ကၽြန္မလက္လြတ္လိုက္ရင္ ကၽြန္မေလာက္မိုက္မဲတဲ့
သူရွိပါအုံးမလား ေရာက္စ ကၽြန္မ လုံး၀ကုိ မေပ်ာ္သလို နိုင္ငံၾကီးေရာက္လို ့လဲ အထင္မၾကီးပါ
ကုိယ့္တိုင္းၿပည္ကုိပဲလြမ္းတဲ့စိတ္နဲ ့ငါ့ သုံးႏွစ္ေလာက္ေတာ့ ၾကိဳးစားလိုက္မယ္ ပုိက္ဆံစုၿပီ ကုိယ့္တိုင္းၿပည္ကိုယ့္နိုင္ငံေလးမွာပဲအေၿခခ်
စီးပြားေရးတခုခုလုပ္မယ္စိတ္ကူးနဲ ့အိမ္လြမ္းစိတ္ကုိ ေမ့လို ့ၾကိဳးစားလာလိုက္တာ (၄) နွစ္ေက်ာ္လို ့(၅)ထဲေရာက္ေနပါၿပီ  ေနလာတာၾကာလာတာနဲ ့အမွ် ကြာၿခားခ်က္ေတြ ကုိသိလာခဲ့တယ္ လူအခြင့္အေရး
ေနထိုင္မႈစနစ္. ၊ပတ္၀နး္က်င္သန့္ရွင္းမႈ  ေတြက အေတာ္ေလးကုိ ကြာဟေနတာသိလိုက္ရပါတယ္ ဒီလိုေၿပာလို ့ကုိယ့္နိုင္ငံကုိ နွိမ္တာ မဟုတ္ရပါ   နိုင္ငံနဲ ့လဲ မဆိုင္ဘူးလို ့လဲ ကၽြန္မထင္ပါတယ္ လူေတြရဲ
့အက်င့္စရုိက္ေတြကြာၿခားခ်က္ေၾကာင့္ထင္တယ္ ကၽြန္မစေရာက္ခ်ိန္ကပါလာတဲ့မေကာင္းတဲ့အက်င့္ေလးေပါ့ သၾကားလုံးစားၿပီအခြံကုိ ဘယ္ပစ္ရမလဲမသိတာနဲ ့အမွုိက္


မပစ္ရဘူးဆိုတာလဲသိထားေတာ့ လူမေတြ ့ေအာင္ အသာေလးခ်ထားခဲ့လိုက္မိတယ္ ဒါကလဲ
အက်င့္ပါေနလို ့ထင္ပ:)  ေရွ့နားေရာက္ေတာ့ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ အသက္အားၿဖင့္ ၈ႏွစ္ေလာက္ေပါ့
သူ ့လက္ထဲကအမွိ ုက္ေသးေလးတခုကုိ အမွ ုိက္ပုံရွိရာကုိေသခ်ာထည့္လိုက္တယ္ ၿဖစ္ခ်င္ေတာ့ ေလတိုက္ေနလို ့သူ ့အမွိဳက္ေလး
ေလထဲလြင့္သြားတယ္ ဒါေပမဲ့ သူ ဒီတိုင္းမထားခဲ့ပါဘူး လိုက္ေကာက္ၿပီၿပန္ထည့္လိုက္တာ ကၽြန္မေတြ ့လိုက္တယ္
ကိုယ့္ကုိကိုယ္ အရမ္းရွက္မိသြားတယ္ ကေလးတစ္ေယာက္ကေပးတဲ့သင္ခန္းစာေပါ့ ဒါနဲ ့ကၽြန္မလဲ
ကုိယ့္ပစ္ခဲ့တဲ့အမွဳိက္ေလးနဲ ့မလွမ္းမကမ္းမွာဆိုေတာ့ ၿပန္သြားေကာက္ၿပီ ေရွ့နားကအမွဳိက္ပုံထဲ ေသခ်ာထည့္လိုက္ပါေတာ့တယ္ :)
စည္းကမ္းကုိေၿပာခ်င္တာပါ အမွိဳက္မပစ္ရ ဒဏ္ေငြ ဘယ္ေလာက္ဆိုတဲ ့စာတမ္းေတြကၽြန္မ မေတြ ့ပါ
ဘယ္ေနရာမွလဲမရွိပါ  ေနာက္တခု ပန္းမခူးရဆိုတာလဲ ကၽြန္မ မေတြ ့မိပါ
ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူမွ ပန္းကုိ မခူးၾကပါ ဒီမွာေအးတဲ့အခ်ိန္ပဲ ပန္းမရိွေပမဲ ့ေႏြးစ၀င္ၿပီဆို လ အလိုက္ ့္
ပန္းေပါင္းစုံပြင့္တတ္ပါတယ္ ၿမန္မာ မိန္းကေလးပီပီ ပန္းၿမင္ေတာ့ခူးခ်င္စိတ္ ၿဖစ္မိပါတယ္ နွင္းဆီပန္းေတြဆို အ၇မ္းလွတာပါ
ခူးမယ္စိတ္ကူးလိုက္တယ္ ေရွ့နားကသားအမိနွစ္ေယာက္ရဲ ့ၿပႆနာကုိ ၾကည့္ၿပီ ကၽြန္မ ဒုတိယမိ ရွက္မိပါတယ္
သားေလးက အေမနဲ ့အဆင္ေၿပပုံမရတာနဲ ့ဘာၿဖစ္ၾကလဲေတာ့ေသခ်ာမသိေပမဲ့ ကေလးက စိတ္ဆိုးၿပီ
အနီးနားက ပန္းပင္ေလးကုိေၿခေထာက္နဲ ့ကန္လိုက္တယ္ ဒါကို အေမကေတြ ့ေတာ့ ဒဏ္ေပးတယ္
ဒီပန္းပင္နားကအမွိဳက္ကုိ ကုန္ေအာင္ေကာက္ရမယ္တဲ့ အမ်ားပုိင္လမ္းမွာပါ ကေလးကလဲသူ ့အၿပစ္နဲ့သူဆိုေတာ့ ေကာက္ေနပါတယ္ ကၽြန္မ ေစ်း၀ယ္ ၿပီအထြက္ေတာင္သူေပ်ာ္ေပ်ာ္နဲ ့ေကာက္ေနပါတယ္ ကၽြန္မလဲကေလးကုိ
ခ်စ္တာနဲ ့အနားသြားၿပီ ဘာလုပ္ေနတာလဲေမးေတာ့ဒဏ္ေပးခံေနတာတဲ့ ကေလးကကၽြန္မကုိေတြ ့မိမယ္


မထင္ပါဘူး သူ ့ၿပႆနာအစအဆုံး ကၽြန္မၿမင္တယ္ဆိုတာကုိေပါ့ ဒါနဲ ့ကၽြန္မက ပန္းေလးတစ္ပြင့္ေလာက္
ေပးလို ့ရမလားဆိုေတာ့ ဘယ္သူမွမခူးဘူး သူမွလဲမခူးပါဘူးတဲ့ ကၽြန္မကလဲ ဒါနင့္စိုက္ထားတာလားလို


့ေမးေတာ့ေခါင္းေလးရမ္းၿပပါတယ္ နင့္စိုက္တာမဟုတ္တာ ငါ့ကုိ မေပးနိုင္ဘူးလားေမးေတာ့
သူစိုက္တာမဟုတ္လို့ ကုိသူ မခူးတာပါတဲ့ ကၽြန္မလဲ အေတာ္ေလးကုိ အ့ံၾသမိသလိုေလးစားမိပါတယ္ အခုေၿပာသြားတာေတြက ကေလးပါ အမ်ားဆုံးရွိ( ၉) ႏွစ္ေပါ့ ကၽြန္မရဲ ့မေကာင္းတဲ့အက်င့္ေလးေတြဟာ ကေလးနွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ စည္းကမ္းရွိလို ့
နိုင္ငံၾကီးသားပီသေနပါၿပီေပါ့  :Dကၽြန္မေၿပာခ်င္တာက နိုင္ငံတစ္နိုင္ငံေကာင္းဖို ့ဆိုတာ အုပ္ခ်ဳပ္သူနဲ ့


ဆိုင္သလိုၿပည္သူေတြနဲ ့လဲ အမ်ားၾကီးသက္ဆိုင္ပါတယ္ ကၽြန္မတို ့လူမ်ဳိးေတြမွာခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့အေလ့အက်င့္ေကာင္းေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္ စည္းကမ္းပုိင္ေတာ့ အရမ္းကုိ လိုအပ္ေနပါေသးတယ္ အက်င့္သိကၡာပုိင္ေတြ
စည္းလုံးမႈေတြ အေတာ္ေလးကုိ လိုအပ္ေနတာသိလိုက္ရပါတယ္ ကုိယ္နိုင္ငံမွာပဲၾကီးၿပင္လာေတာ့
မသိသာေပမဲ့ သူမ်ားနိုင္ငံေတြနဲ ့ယွဥ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ကြာဟခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာနဲ ့ပါ 
လမ္းေဘးကြမ္းတံ ေတြး ေတြသလိပ္ေတြ နွပ္ေခ်းေတြ ေခြးေခ်းေတြ ရင္ေကာင္း ၿခင္းေတြ ပုိဟပ္ ဂ်ပုိး ၾကြက္


နဲ ့ကၽြန္မေ၀းကြာေနတာၾကာေနေတာ့
ကၽြန္မခႏၶာကုိယ္ကေတာင္းသိေနၿပီထင္ပါ့တယ္ လမ္းေဘးအမွိဳက္ပုံေတြ ကြမ္းတံေတြးေတြ ဟာကၽြန္မတို ့နိုင္ငံအတြက္
ရုပ္ဆိုး အၾကီးတန္ေစခဲ့ပါတယ္ သာသနာထြန္းကားေနတဲ့နိုင္ငံမွာ အရက္ဆိုင္ေပါင္းမ်ားစြာနဲ ့ဗုဒၶဘာသာလူမ်ဳိးေတြမွာ လိမ္ညာမႈေတြ ကြက္ေက်ာ္ရုိက္ခ်က္ေတြ ဦးသူစားေၾကးဆိုတာေတြက
ထမင္းစားေရေသာက္ေလာက္ကုိ ၿဖစ္ေနၾကတဲ့ ကၽြန္မတို ့လူမ်ဳိးေတြအတြက္ စိတ္မေကာင္းေပမဲ့ ကၽြန္မ ဘာမွမတတ္နိုင္ပါကၽြန္မကုိယ္တိုင္းကစလို ့တစ္ေယာက္ခ်င္ ၿပဳၿပင္မွသာ တိုင္းၿပည္ ၾကီးသာယာ၀ၿဖိဳး
ေအးခ်မ္းသန့္ရွင္းနိုင္မွာပါအရာရာေနာက္က်ေနၿပီ နိမ့္က်ေနတဲကၽြန္မတို ့နိုင္ငံေလးကုိ တိုးတက္ ေစခ်င္ေပမဲ့ ဆရာေတာ္တပါးမိန့္ဖူးတယ္


လူဆိုတာ သူ ့ကံနဲ ့သူလာၾကတာပါတဲ့  မေနနိုင္တဲ့သူေတြကံေကာင္းတဲ့သူေတြကေတာ့ သန့္ရွင္းၿပီ း
အခြင့္အေရးရတဲ့နိုင္ငံေတြလိုမွာပဲ သြားေရာက္လုပ္ခိုင္းစားေသာက္ၾကရပါတယ္တဲ့ ဒါဆို ၿမန္မာၿပည္မွာ
က်န္ေနခဲ့တဲ့သူေတြက ??  
ေနာက္ဆုံးကၽြန္မေၿပာခ်င္တာက ကၽြန္မ ကုိယ့္နိုင္ငံ ကုိယ့္လူမ်ဳိးကုိ အရမ္းခ်စ္ပါတယ္
ေမးၾကည့္ပါ တိုင္းတပါးေရာက္ေနၾကတဲ့ေရႊၿမန္မာမ်ားကုိ ကၽြန္မနည္းတူပဲေၿဖၾကမွာပါ
ခ်စ္ပါတယ္သို့ေသာ္ ဆိုတာနဲ ့ပဲ အဆုံးသက္လုိက္ပါေတာ့မယ္ကြာၿခားမႈေတြကေတာ့အမ်ားၾကီးရွိပါေသးတယ္ သို့ေသာ္ ဆက္ရန္ :D

ကၽြန္မၿမန္မာလူမ်ဳိးပါ ကုိယ့္နိုင္ငံ ကုိယ့္တိုင္းၿပည္ကုိ  ကုိယ့္လူမ်ဳိး


ကုိခ်စ္ပါတယ္ တေန ့ကၽြန္မ ၿမန္မာၿပည္ကုိ ၿပန္လာမွာပါ သို ့ေသာ္ သို ့ေသာ္ :(